Pagina's

dinsdag 13 februari 2018

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Goedemorgen Joy! fan ;-)

Wat leuk dat je een bezoekje brengt aan ons blog.

Vandaag laat ik jullie een zwangerschapskaartje zien dat ik heb gemaakt met een aantal mooie nieuwe materialen uit de februaricollectie.
En oooooh..... wat ben ik verliefd op de chrysantenstans met blaadjes en de eyelets!!! Zo fijntjes en hiermee kun je zulke mooie details op je project aanbrengen!
Ik vind persoonlijk dat je de mooiste chrysanten krijgt als je van de grootste bloemen er twee stanst. Beetje opbollen en op elkaar plakken. Als je het hart stanst in een andere kleur en goed embost en hem verhoogd in het midden van de bloem opplakt, dan krijg je een heel mooi effect. Bij de bloemen heb ik de stans van de varen gebruikt.
Aan de zijkanten van de kaart en ook achter het plaatje van de zwangere vrouw (gevonden op Pinterest) heb ik de mooie cirkelrandstans gebruikt en wat ik zo leuk vond toen ik ermee bezig was, was dat de nieuwe eyelets precies passen in de kleine cirkel! Hierdoor kun je een extra speciaal randje maken door de eyelets op de cirkels te plaatsen. Zo zie je meteen dat je ze op meerdere manieren kunt gebruiken en niet alleen als eyelet!

Het plaatje heb ik gemat op wit papier en vervolgens op een label geplakt. Het label bestaat ook uit twee laagjes en tussen de laagjes heb ik de vierkante kleine randjesstans verwerkt. En hier 'uiteraard' wel de eyelet als eyelet gebruikt!

Verder nog wat golfkarton en verbandgaas aan de kaart toegevoegd waardoor het een mooi geheel is geworden.

Gebruikte materialen

- Papierset ‘Rustic Christmas’ 6011/0541
- Metallic Cardstock A5 Wit 8013/0101
- Corrugated Cardboard kraft 8089/0213
- Snijstencil Basislijn ‘Labels’ 6002/6107
- Snijstencil ‘Smalle randjes’ 6002/0960
- Snijstencil ‘Floral Flourishes’ 6002/0972
- Snijstencil Vintage Flourishes 'Varen’ 6003/0083
- Snij-stempelset Crafty Cocktail ‘Eyelet decoration’ 6004/0022
- Snijstencil ‘Cirkels’ 6002/0986
- Flower Shaping Tools set van vier 6100/0490
- Tacky Glue 6500/0215
- Double Sided Craft Tape 6500/0030





3 opmerkingen: